Wyróżnienia, nominacje :)

Witam, witam w nowym tygodniu!

Poniedziałek to dobry moment aby podzielić się z Wami odznaczeniami i wyróżnieniami jakie mnie w ostatnim czasie spotkały. Otóż jest ich aż 4!!! Idea wyróżnień i zabaw blogowych ma na celu pokazanie, odkrycie, docenienie nowych, ciekawych, wirtualnych zakątków. Dzięki takim inicjatywom można dać się nieco bardziej poznać i poznać blogowe koleżeństwo.

Ale po kolei :)

Pierwsze, potrójne wyróżnienie to The Versatile Blogger. Otrzymałam je od Kasi z kolorowego Kioscaod Karoliny z równie ciekawego Hemma Hos Johanssons  oraz od Żanety z I love ... I wish

Jeśli jeszcze tam nie zaglądaliście - zróbcie to jak najszybciej, warto! Każdy blog inny, każdy niezwykły i każdy inspirujący :) Polecam!!!

 Zasady tego wyróżnienia: 

1. dziękujemy nominującej na jej blogu,
2. pokazujemy nagrodę VB u siebie,
3. ujawniamy 7 faktów dotyczących samej siebie,
4. nominujemy 10 lub 15 blogów,
5. informujemy o tym fakcie autorki nominowanych  blogów.









Bardzo serdecznie dziękuję Wam za wyróżnienia! 

Do zabawy z Versatile Blogger zapraszam 3 Kasie:

Fakty dotyczące mnie samej - za chwilkę :)

Inna nominacja to Liebster Award. Tym odznaczeniem obdarowała mnie Monika z home.me.and.more.

A takie są zasady:

1. po otrzymaniu nominacji odkrywamy 11 przypadkowych acz interesujących faktów o swojej osobie,
2. odpowiadamy na 11 pytań od osoby, która nas nominowała,
3. nominujemy kolejne 11 blogów (oprócz blogu, który nas nominował),
4. zadajemy im 11 pytań.







Dziękuję Ci bardzo Moniko za wyróżnienie!!!

Do zabawy w ramach Liebster Award zapraszam:


Oto moje odpowiedzi na 11 pytań Moniki:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

Zanim jeszcze wyjechałam z Polski koleżanki z pracy namawiały mnie, żebym założyła bloga i pokazywała mój nowy świat. Mąż bardzo mnie dopinguje i zachęca do coraz to nowych aktywności i od początku był przekonany, że sprawdzę się również jako blogerka. Wena przyszła sama. Może dlatego, że otacza mnie tu wiele pięknych i ciekawych miejsc? A może, że w końcu mam czas aby je dostrzegać bardziej niż w zaganianej Warszawie? Poza tym lubię robić zdjęcia i kiedy to wszystko się skumulowało – powstał blog Agnesss in Africa :)

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?

Lubię poranki, zwłaszcza te, kiedy jestem pełna energii do działania. Lubię też czas, kiedy mąż wraca z pracy, wtedy dzień zaczyna się na nowo. We dwoje.

3. Wolisz kawę czy herbatę?

Jestem herbaciana. Uwielbiam zieloną, czerwoną, wszelkie ziołowe mieszanki no i ostatnio rooibos. Ale kawa też jest mi bliska. W zależności od sytuacji albo z mlekiem i cukrem albo mocna, mała czarna hmm …

4. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?

Nie ukrywam, że pobyt w RPA przypomina niekiedy takie właśnie wymarzone wakacje :) Ale marzy mi się wyprawa do Portugalii, chętnie odwiedziłabym Skandynawię i Italia, tam wakacje muszą być udane …

5. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?

Boże Narodzenie. Bo klimat, bo śnieg, bo ciepły domek. W tym roku święta mieliśmy upalne, spędzone nad oceanem tak więc czuję się trochę jakby ich nie było – w pogodowym sensie oczywiście.

6. Wolisz leżeć w wannie czy szybki prysznic?

Prysznic. Wanna baaaardzo rzadko.

7. Pies czy kot?

Pies! Koty tylko dzikie :)

8. Jesteś "skowronkiem" czy "sową"?

Skowronkiem, chociaż dosyć niestandardowym. Lubię wstawać rano i wtedy często mam mnóstwo energii, natomiast po południu przychodzi kryzys i senność.. Czasami jednak lubię powylegiwać się w łóżku, poczytać lub nicnierobić !

9. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?

Książka, film, podróże. Ale też tworzenie różnych rzeczy np. krzyżykowanie.

10. Twój ulubiony kolor to....

Czerwony, pomarańczowy, żółty. Kolorowa dziewczyna jestem :)

11. Ulubiony sposób na wypoczynek to....

Łażenie po górach ale też leżenie na plaży. Poznawanie nowych miejsc ale też spędzanie czasu w domu.

A teraz moje 11 pytań.
Jeśli ktoś uważnie śledzi bloga wie, że pojawiły się one już wcześniej, ale za to są takie moje :)

1. Rummikub czy scrabble?
2. Lektor czy napisy?
3. Brandy czy whisky?
4. Hetman czy 2 wieże?
5. Mistrz czy Małgorzata?
6. Fizyka czy chemia?
7. Kolczyki czy klipsy?
8. Joga czy pilates?
9. Klubowego czy Malborego?*
10. Deszcz czy śnieg?

na koniec coś nie "czy"

11. książka godna polecenia :)

Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe, że okroiłam ilość nominowanych blogów :) 

A oto i sekretne fakty dotyczące mnie samej. Pozwoliłam sobie na kolejną małą modyfikację i skumulowałam tutaj zasady dwóch typów wyróżnień. Zdradzę Wam nie 7 - nie 11 a 9 informacji o mnie :)

1. Jestem leworęczna i dobrze mi z tym.
2. Nie lubię zmywać naczyń, na szczęście Mąż mnie w tym wyręcza.
3. Uwielbiam babeczki kajmakowe, hmmm...
4. Nie znoszę za to wątróbki (bleee..) i botwiny.
5. Notorycznie zapominam wyłączyć płytę po skończonym gotowaniu - tutaj też czuwa Mąż :)
6. Mam młodszą o 17 lat Siostrę za którą baaaardzo tęsknię.
7. Uwielbiam Dirty Dancing i mogę oglądać go w nieskończoność!
8. Często się wkurzam ale nigdy nie trzymam złości w sobie dłużej niż dzień
9. Nie znoszę wszelkich insektów, zwłaszcza komarów. Niestety one uwielbiają mnie ;P



Raz jeszcze dziękuję za wyróżnienia i za wspólną zabawę!
W następnym poście opowiem Wam jak upłynął mi weekend i zdradzę szczegóły debiutu medialnego :)

Pozdrawiam!
Agnesss



Komentarze

Popularne posty