Deszczowo

Witam Was  czwartkowo i jesiennie, ale jesiennie tylko na chwilkę, bo już mam naszykowaną porcję zdjęć plażowych, oceanicznych - czyli ciąg dalszy relacji z Mozambiku :) Nieco refleksyjny nastrój dzisiaj mi towarzyszy. Całą noc padał deszcz a teraz napawam się ogromem zapachów; kwiaty, drzewa, wszystko pachnie bardzo intensywnie, super! Od razu energii przybywa ... której w ciągu kilku ostatnich dni nieco mi brakowało, męczył mnie potworny ból głowy, który skutecznie zabierał chęć do wszelkich działań. Ale to już, mam nadzieję, poza mną! 

Miłego dnia!


































p.s. Dziękuję Dziewczyny za tak szybki odzew w sprawie giveaway 
- mam już wszystkie adresy do wysyłki, jutro ruszam na pocztę!

Komentarze

  1. Nawet nie wiesz, jaka ciekawa jestem tych zapachów...
    Piękna zieleń w kompozycji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty