Severina - lektura samolotowa & GIVEAWAY


Źródło: klik
Każda pora roku/dnia/ życia jest dobra na lekturę. Tak więc podczas samotnego oczekiwania na kolejny samolot (a było ich 3) zabrałam się za intrygującą pozycję o niezwykłej okładce. Szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu więc postanowiłam zaryzykować. A zaryzykować bo nigdy nie czytałam nic tego autora, niewiele wiem też o Gwatemali, zaciekawił mnie też fakt, że to pierwsza książka Rodrigo Reya Rosy przetłumaczona na język polski. No a jak do tego wszystkiego doszedł fakt, że mowa będzie o książkach ... nie trzeba mnie było długo namawiać.

Książeczka przyjemna, lektura idealna na kilka godzin. Potem, gdy zerknęłam na recenzje, spotkałam się z różnymi odczuciami, ale co by ktoś inny nie myślał - warto :)




Jeśli chcielibyście poznać losy tytułowej Severiny - zapraszam do ustawiania się w kolejce po ową książeczkę. Chętnie się nią podzielę! Wystarczy umieścić komentarz z informacją o chęci posiadania tej lektury pod tym postem wraz z adresem bloga (jeśli takowego macie) oraz adresem mailowym. Na komentarze czekam do 20 września, potem wylosuję zwycięzcę :) Zapraszam!!!
p.s. Ciekawa jestem, w który zakątek świata powędruje Severina!

Komentarze

  1. Brzmi zachęcająco i intrygująco. Jestem baaaaardzo chętna na tą pozycję !!! Mój adres bloga nas-trojowo.blogspot.com - tylko dla zaproszonych, ale Ty zaproszenie masz ;)))
    mail: ela@bukowscy.net

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też z chęcią się zgłoszę:) Książki wszelakie uwielbiam, a Severina brzmi bardzo intrygująco:)www.inkysky-art.blogspot.com i kicabijoux@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jak polecałaś książke, posłuchałam i kupiłam i polubiłam, więc myślę, że i tym razem Twój wybór trafi w mój gust :)
    A wygrana byłaby akurat na moje urodziny :)
    www.kiosc.wordpress.com
    kioscart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty