Weekendowa wyprawa na veld.


Wspominałam Wam już, że tuż za naszym domem, 3 minuty spacerkiem, rozpościera się veld. Wystarczy chwila i mamy "swój kawałek Afryki" :) Zazwyczaj nie ma tam tłumów, z rzadka można spotkać kogoś spacerującego lub jeżdżącego na rowerze. Tak było też i tym razem. Spacer późnym sobotnim popołudniem. Piękne niebo, veld i my, a właściwie tym razem głównie ja :)

Zapraszam!



 Mina a'la mój brat Andrzej, kto go zna, potwierdzi?


 I znowu kawałek afrykańskiej łąki :)


 Czyżbym była odrobinę niewyraźna? Hmm ...


 Cudownego tygodnia Kochani!!!

p.s. Veld w innych odsłonach znajdziecie tu: 1, 2, 3.

Komentarze

  1. Zastanawiałam się, co to jest "veld"?
    Ludzie używają tego słowa, ale ani słowa wyjśnienia, co to znaczy?
    Na szczęście udało mi się znaleźć w miarę sensowne wytłumaczenie. Czy zgadzasz się Agnieszko z tą definicją?
    Co to jest afrykański veld

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Tak, ta definicja jest ok. Na blogu też wyjaśniałam co to takiego veld/ weld. A jak wygląda możesz zerknąć na moje veldowo- spacerowe posty. Odnośnik znajdziesz w dzisiejszym poście.

      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. No wlasnie! Też zastanawiałam sie co znaczy to slowo...a po za tym piękne krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty